tisdag 11 mars 2014

Finfina mackor i Icakuriren!

Surdegsmacka med entrecote
Foto: Björn Tesch
Det är superkul att få skryta med att nu ha gjort två jobb för anrika Icakuriren. I augusti publicerades ett fint vegojobb med bilder av Kristofer Samuelsson och nu i februari fick jag äran att fixa extra lyxiga utflyktsmackor. Och ni vet ju hur mycket jag älskar en riktigt god macka... Björn Tesch tog de fantastiskt fina bilderna och tokcharmade min sjuke tvååring samtidigt. Så jobbar ett extra proffs! Kolla in alla mina fina och goda mackor här. Och håll utkik i vår, mer gott i Icakuriren är planerat!

1 kommentar:

Fröken Dill sa...

Mmmmm en god lyxig macka kan aldrig bli fel! Själv är jag mer inne på smörrebröd efter förra helgens Danmarks-resa. Det gäller att passa på att smaska i sig kalla rätter, SMHI hotar med gryt- och soppväder igen. Fast det är ju bara börjas av mars så det är nog inte så konstigt...