måndag 13 augusti 2012

Provläs Bjud hem!


Jag ska inte hålla på och tjata om min fantastiska, unika, roliga och oerhört festliga kokbok varannan dag, men jag missade några riktigt viktiga fakta sist:

Fotona i boken är tagna av min fantastiska vän och parhäst Lieselotte van der Meijs, samt av grymt duktige Kristofer Samuelsson. Vi hade fantastiskt roligt när vi gjorde boken, inte minst tack vare det enorma gäng familjemedlemmar och kompisar som ställt upp på bild samt lånat ut sina hus och lägenheter. Det finns massor av folk att tacka - som tur är fick jag lov att tillägna hela sista sidan i boken åt detta...

Och vill du ta en titt på boken kan du göra det här: Provläs Bjud hem! av Eleonora von Essen
Blir du supersugen (he he) finns den redan att beställa på t ex CDON.COM, och där är den dessutom väldigt billig. Men du får vänta i ca 1 månad på att den kommer ut.

Hej då!

2 kommentarer:

Annika sa...

Äsch, jag måste ju kommentera här och inte bara fejsbooka! Jag gillar boken - väldigt mycket! Kommer rekommendera den varmt, mycket snart, på en blogg nära dig.

Pytte/Eleonora sa...

Och det gjorde du verkligen med den äran! TACK!